در فرهنگسرای ارسباران رونمایی شد؛

«خطوط رو در رو» درآمیخته با هنر تذهیب

اختصاصی ترنم شعر/ آیین معرفی و رونمایی از مجموعه شعر «خطوط رودررو» سروده ساره گلستانی عصر روز گذشته همزمان با آیین افتتاحیه آثار تذهیب مولف برگزار شد.

این مراسم با حضور مولف، شاعران، علاقمندان به شعر و هنر تذهیب در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

در این نمایشگاه تعدادی از آثار تذهیب این هنرمند شاعر به نمایش درآمد و از دومین مجموعه شعر سپید ساره گلستانی رونمایی شد.

دکتر اسماعیل امینی در خصوص این کتاب و ویژگی‌های مولف آن گفت: ساره گلستانی را از نوجوانی که به جلسات شعر می‌آمد، می‌شناسم. مهم‌ترین ویژگی مشترک بین زندگی و آثار او آرامش است. او هنرمندی است که نسبت به مسائل هنری مثل شعر، خوشنویسی، موسیقی و… حساسیت‌های مثبتی دارد که با فرهیختگی همراه است.

امینی ادامه داد: به نظر من در این دنیای شلوغ ما نیاز به چنین هنرمندانی اصیل داریم و او این اصالت و آرامش را با آموزش و تدریس به نسل‌های بعد منتقل می‌کند.

ضمن اینکه تقارن و توازن چه در عالم طبیعت و چه در وجود انسان بازتاب دهنده آرامش است. همینطور که در آثار تذهیب این هنرمند با عنوان کتاب رابطه مستقیمی وجود دارد.

دکتر امینی افزود: این هنرمند بدون هیاهو و جنجال به شعر، تدریس، تذهیب و هنر مادری می‌پردازد و هنر اصیل را سرلوحه کار خود قرار داده است.

مجموعه شعر «خطوط رو در رو» دومین کتاب ساره گلستانی است که در تیراژ ۵۰۰ نسخه با قیمت ۵۷۰۰۰ تومان به همت نشر ایهام منتشر شده است.

نمایشگاه آثار تذهیب نیز از تاریخ ۴ لغایت ۱۰ خرداد از ساعت ۱۰ صبح در فرهنگسرای ارسباران برپاست. علاقمندان می‌توانند در تاریخ یاد شده برای بازدید به این نمایشگاه مراجعه نمایند. ضمن اینکه ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟