فروش کتاب در روزهای کرونایی

با رگ‌هات چه می‌کنی به چاپ دوم رسید

اختصاصی ترنم شعر/ “با رگ‌هات چه می‌کنی” اثر شهرام رستمی با گذشت حدود پنج ماه از انتشار به چاپ دوم رسید.
این کتاب که مشتمل بر 73 شعر سپید است، بیشتر شامل اشعار عاشقانه و هستی شناسانه است.
 

شهرام رستمی درباره تیراژ کتاب با رگ هات چه میکنی گفت: با توجه به بازار کتاب، تیراژ کتاب‌ها کمتر شده‌است و از هزار تیراژ خبری نیست و حتی به تیراژ ۳۰۰ رسیده‌است.
 او در خصوص تیراژ کتاب نیما یوشیج به نام خانه ابری که توسط نشر مروارید چاپ شده‌است ادامه داد: تیراژ این کتاب ۴۴۰ عدد بود.
این شاعر سپید سرا درباره اینکه چگونه یک شاعر می‌تواند کتاب اولش را به دست مخاطب برساند گفت:  ناشر به شهرت شاعر نگاه می‌کند و بر اساس آن کتاب را توزیع می‌کند.

 او اضافه کرد: پخش کتاب من صفر بود. در هیچ شهر کتابی، کتاب من نبود و به هیچ شهرستانی هم نرفته بود. تنها جایی که کتابم را داشت، فروشگاه فصل پنجم در انقلاب بود و وبسایت نبض هنر هم فروش آنلاین و اینترنتی را بر عهده داشت. مخاطب هم از طریق صفحه خودم و شناختی که از شعرهایم داشت، کتاب را تهیه می‌کرد.
 رستمی درباره فروش کتاب گفت: اوضاع نسبت به قبل تغییر کرده است و به دلیل کرونا و اوقات فراغتی که ایجاد شد، نه تنها فروش کتاب من، بلکه فروش همه کتاب‌ها بیشتر شده‌است. در این وضعیت افراد علاقه‌مندند اوقات فراغتشان را با کتاب پر کنند.
رستمی که اعتقاد دارد شاعر پیچیده گویی نیست، درباره کتاب رگ‌هات چه میکنی گفت: این مجموعه شامل ۷۳ شعر کوتاه و نیمه بلند است که در طول سه سال جمع آوری شده‌است. اشعار مجموعه بیشتر عاشقانه و هستی شناسانه است و از عاطفه خوبی برخوردار است.
چاپ دوم کتاب با رگ‌هات چه می‌کنی را با تیراژ 300 نسخه می‌توانید تهیه کنید.

خبرنگار: فاطمه طبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟