با استقبال خوب اهالی ترانه؛

اولین نشست «کارگاه آزاد ترانه» برگزار شد

کد خبر :‌ 949
کد خبر :‌ 949

اختصاصی ترنم شعر/ اولین جلسه‌ی «کارگاه آزاد ترانه»  با استقبال خوب اهالی ترانه برگزار شد.

اولین نشست از سری نشست های کارگاه آزاد ترانه با حضور شاعران و ترانه سرایان، اهالی موسیقی و علاقمندان به یادگیری ترانه با اجرا و دبیری مهدی ایوبی برگزار شد.

این جلسه با زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی دکتر افشین یدالهی آغاز به کار کرد و زهرا عاملی، امیرحسین مساح و اشکان خشایی نیز از چهره هایی بودند که در این جلسه حضور داشتند.

بخش اعظمی از جلسه به ترانه‌خوانی حضار و نقد و بررسی ترانه‌های ارسالی سپری شد. در بخش اجرای موسیقی نیز رضا آرمند، آرش خاتمی، فرزین فروزان و شاهین خلیلی به اجرا پرداختند.

در انتهای این جلسه امیرسالار شریفی،  یکی از ملودی‌های ساخته‌ی خود را در اختیار کارورزان حاضر در جلسه قرار داد. کارورزان ترانه تا جلسه‌ی آینده‌ی کارگاه آزاد ترانه فرصت دارند تا بر روی این ملودی کلام بگذارند و بهترین اثر در جلسات آتی به اجرا در خواهد آمد.

این جلسات قرار است چکیده‌ای باشد از آنچه در جلسات هفتگی کارگاه‌ ترانه‌ی مهدی ایوبی می‌گذرد تا کارورزان ترانه بتوانند در فضایی کارگاهی، آثار خود را در معرض نقد و بررسی قرار دهند و علاوه بر آن، با رویه‌هایی که برای این جلسات پیش‌بینی شده، به مهارت خود بیا‌فزایند.

این جلسه سعی می‌کند تا فضایی را مهیا کند که تازه واردان عرصه‌ی موسیقی نیز آثار خود را ارائه دهند و بستری فراهم شود برای ارتباط هر چه بهتر و مؤثرتر هنرجویان ترانه و تازه‌ نفسان عرصه‌ی موسیقی.

طبق اعلام این مجموعه، بنا نیست این جلسات میهمان‌محور باشند. میهمانان اصلی آن علاقه‌مندان ترانه هستند تا در کنار یکدیگر به ذات ترانه بپردازند.
کارگاه آزاد ترانه آخرین یکشنبه هرماه در سالن سرنا برگزار خواهد شد. ضمن اینکه ورود برای علاقمندان آزاد و رایگان است.
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟