با اعلام نفرات برگزیده و تقدیر از شهیار قنبری؛

جایزه افشین یدالهی به ایستگاه چهارم رسید

899
899

اختصاصی ترنم شعر/ آیین اختتامیه چهارمین دوره جایزه افشین یدالهی به همت خانه ترانه و با همکاری موسسه انتشارات نگاه برگزار شد.

این مراسم با حضور اعضای خانه ترانه، داوران جایزه، برگزیدگان جشنواره، ترانه سرایان و اهالی فرهنگ و موسیقی در هتل پارسیان آزادی برپا شد.

روزبه بمانی دبیر جایزه و رییس هیات داوران گفت: چهارمین جایزه ادبی افشین یداللهی با حضور شرکت کننده‌هایی برگزار شد که انتخاب را برای داوران بسیار سخت کرده بود، شاید تفکیک نفر اول با نفر چهارم سخت‌ترین کار برای داوران بود. چراکه سطح کیفی شرکت کننده ها در این جایزه در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار بالاتر بود.

مهدی ایوبی دبیر اجرایی این جایزه نیز در ادامه بیان کرد: چهارمین جایزه ادبی افشین یداللهی از نظر آثار ارسالی در بخش «یک خاطره از فردا» با شکسته شدن رکوردها در سال‌های گذشته همراه بود، بیش از ۴۰۰ شرکت کننده در بخش مکتوب عاشقانه شرکت کرده بودند که با انتخاب داوران نفرات برگزیده معرفی شدند.

وی افزود: در بخش آثار اجرا شده هم با ۱۰۰ شرکت کننده همراه بودیم که انتخاب برگزیدگان این بخش نیز برعهده داوران بود. 


در بخش «یک خاطره از فردا» ترانه‌های ارسالی-آثار مکتوب عاشقانه نگین عسگری مقام اول، سید سعید صاحب علم مقام دوم و پیمان طالبی مقام سوم را کسب کردند. داوری این بخش بر عهده حامد ابراهیم پور، احسان گودرزی و حسین غیاثی بود. 

 

 نفرات برگزیده بخش «یک خاطره از فردا» ترانه‌های ارسالی-آثار مکتوب اجتماعی، پوریا نره‌ای، علیرضا ناظمی و سید علیرضا ذوالفقاری به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند. حامد ابراهیم پور، احسان گودرزی و حسین غیاثی این بخش جایزه را نیز داوری کردند.

در ادامه و در بخش رقابتی جایزه آثار اجرا شده، قطعه «چارخونه» با ترانه سپیده حافظی و آهنگسازی یاشار یاوری مقام سوم، قطعه «هزارتو» با ترانه و آهنگسازی امیرحسین محمدی مقام دوم و قطعه «سرکش» با ترانه نگین عسگری و آهنگسازی سودابه رضا بیک مقام اول را به خود اختصاص دادند. رستاک حلاج، مهرداد نصرتی و سیامک عباسی داوری این بخش را برعهده داشتند.


در ادامه از برگزیدگان بخش «یک خاطره از امروز» به پاس فعالیت‌ها و زحمات فرزاد فرزین و سیامک عباسی و گروه موسیقی «دوباره» (خاطره کریمی و احسان گودرزی) در دو سال گذشته قدردانی شد.

در بخش «یک خاطره از دیروز» نیز به پاس سال ها فعالیت هنری و ادبی استاد شهیار قنبری از وی قدردانی شد. 

جایزه ترانه افشین یدالهی از سال 96 تا کنون چهار دوره خود را برگزار کرده است. در چهارمین دوره نیز به سیاق سالهای پیشین، روزبه بمانی دبیر جایزه و رییس هیات داوران، حسن علیشیری قائم مقام دبیر جایزه، مهدی ایوبی دبیر اجرایی و علی ایلیا مدیریت روابط عمومی جایزه را بر عهده داشتند.

عکاس: سعید غیب الهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟