خانه ترانه کردکوی برگزار می‌کند؛

طرح استعدادیابی در سطح شهرستان

618
618

خانه ترانه کردکوی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی، در حوزه‌ی ادبیات (داستان،شعر و ترانه) استعدادیابی می‌کند.

بر حسب این طرح، در آذر ماه ۹۸ با حضور مجریان طرح (خانه ترانه کردکوی) با آزمون مرحله‌ی اول در سطح مدارس (دوره‌ی متوسطه اول و دوم)، دانش‌آموزان مستعد را انتخاب کرده و با توجه به شرایط بیماری کرونا برگزاری کلاسهای مجازی را برای انتخاب شدگان در دستور کار قرار داده‌است.

کوشش هیات اجرایی جشنواره نویسا با اجرای طرح استعدادیابی دانش‌آموزی بر آن است که استعدادهای سطح مدارس شهرستان را شناسایی نموده و به جامعه فرهنگی معرفی نماید. کشف استعدادها و ترغیب دانش‌آموزان در زمینه فرهنگی و ادبی از اهداف اصلی جشنواره است.

هیات اجرایی نویسا در نظر دارد پیش از مراسم اختتامیه با برگزاری کارگاه آموزشی با حضور مهرورزانه کارشناسان محترم (علی درزی ، آزاده حسینی و معصومه قریشی) به صورت مجازی و آموزش آنلاین در سه بخش مقدماتی ، متوسطه و پیشرفته جهت پیشبرد اهداف و میل به تعالی آن یاری رساند تا به انتخاب هیات داوران نفرات برگزیده اعلام شده و به رسم یادبود هدایایی تقدیمشان ‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟