برای سومین دوره؛

جایزه افشین یدالهی برگزار می شود

کد خبر :‌ 416
کد خبر :‌ 416

اختصاصی ترنم شعر/ دبیرخانه‌ی «سومین جایزه‌ی ترانه‌ی افشین یداللهی» از علاقه‌مندان به شرکت در این جایزه دعوت کرد تا آثار خود را در بخشِ «یک خاطره از فردا» (ترانه های ارسالی) در سه بخش «عاشقانه»، «اجتماعی» و «ترانه‌های اجرا شده» ارسال کنند.

 
آثار ارسالی در دو بخش «عاشقانه» و «اجتماعی» باید در فرمت Word و بر اساس قالب تعیین شده و موجود در سایت ارسال گردد. لازم به ذکر است که هر نفر می‌تواند سه اثر در بخش‌های عاشقانه و اجتماعی ارسال کند.
 

همچنین در بخش «ترانه‌های اجرا شده» علاوه بر متن ترانه در فرمت Word و بر اساس قالب تعیین شده، فایل صوتی اثر در فرمت mp3 نیز ارسال شود. (آثار در این بخش بر اساس ترانه و ملودی و فارغ نوع تنظیم یا کیفیت ضبط، داوری می‌گردد) قابل ذکر است در این بخش تنها امکان ارسال یک اثر از سوی هر ترانه‌سرا وجود دارد. هم‌چنین با توجه به امکان اجرای آثار برگزیده در اختتامیه‌ی جایزه، ارسال تصویر رضایت‌نامه‌ی عوامل کار (شامل ترانه‌سرا، آهنگساز و خواننده) جهت حضور در جایزه‌ی ترانه‌ی افشین یداللهی الزامی ا‌ست.
 

پس از درگذشت دکتر افشین یداللهی در سال 95، با انتخاب اعضای هیئت مدیره خانه ترانه، روزبه بمانی به عنوان مدیر جلسات خانه ترانه انتخاب و جلسات از سر گرفته شد. مراسم جایزه ترانه افشین یداللهی نیز با تصمیم اعضا و با هدف حفظ نام دکتر افشین یداللهی و انتخاب بهترین‌های ترانه و موسیقی کشور از این پس به طور سالانه و با همکاری موسسه انتشارات نگاه برگزار می‌شود.
 
این جایزه در سه بخش «یه خاطره از دیروز»، «یه خاطره از امروز» و «یه خاطره از فردا» برگزار می شود و فقط در بخش یه خاطره از فردا آثار ارسالی را در جشنواره شرکت می دهد.
 
علاقمندان برای شرکت در این جایزه با وبسایت www.drafshinyadollahi.ir در ازتباط باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟