فرهاد عابدینی اعلام کرد؛

کانون ادبی گروه شعر معاصر 25 ساله شد

کد خبر :‌ 296
کد خبر :‌ 296

فرهاد عابدینی با مروری بر ۲۴ سال فعالیت «گروه شعر معاصر»، از ۲۵ ساله‌شدن این کانون ادبی می‌گوید.
 

با اعلام خبر ۲۵سالگی این کانون اظهار کرد: بر طبق منوال همیشه، جلسات «گروه شعر معاصر» در روز ۲۵سالگی خود نیز در اولین چهارشنبه آذرماه (۹۸/۸/۶) ساعت ۱۷ در موسسه «بهاران» تهران برگزار می‌شود. در این روز جواد مجابی، سیدعلی صالحی، ناصر بزرگمهر و کامیار عابدی سخنرانی خواهند کرد و من، اسدالله امرایی و هایده حسین‌زاده نیز به عنوان اعضای هیئت‌مدیره سخنانی خواهیم گفت. 
 

او درباره روند فعالیت «گروه شعر معاصر» در این ۲۴ سال بیان کرد: جلسه «گروه شعر معاصر» را در آذرماه ۱۳۷۴ راه‌اندازی کردیم. جلسات ما از همان اول پر و پیمان اجرا شد و مبنای‌مان بر این بود که در این جلسه فقط شعرخوانی انجام نشود. اولین سخنران این جلسات استاد عبدالعلی دستغیب بود. 
 

عابدینی افزود: اغلب کسانی که در زمینه ادبیات، چه شعر، چه داستان و چه نقد شعر فعالیت درخشانی داشته‌اند، در جلسه ما حضور و سخنرانی داشته‌اند. در این جلسات برای زنده‌یاد حمید مصدق، منوچهر آتشی و م. آزاد بزرگداشت برگزار شده است و محمد حقوقی، سیمین بهبهانی، محمدرضا شفیعی کدکنی، سیروس شمیسا و داریوش آشوری از جمله کسانی هستند که به این جلسات آمده‌اند. 
 

این شاعر با بیان این‌که تاکنون بیش از ۲۰۰ جلسه از جلسات «گروه شعر معاصر» برگزار شده است گفت: در این سال‌ها دوستان بسیاری ما را همراهی کرده‌اند. تداوم این جلسات از پوست‌کلفتی ما هم بود، اما بیشتر حاصل استقبال دوستان و همراهی آن‌ها بود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟