با حضور مجازی شاعر و مترجم؛

«پیاده روی با تبعید» رونمایی می شود

کد خبر :‌ 269
کد خبر :‌ 269

اختصاصی ترنم شعر/ آیین رونمایی از کتاب «پیاده روی با تبعید» اثر عدنان صائغ و ترجمه اصغر علی کرمی عصر روز پنجشنبه در کافه فراموشی برگزار می شود.

آیین رونمایی از کتاب «پیاده روی با تبعید» که به همت انتشارات نزدیکتر منتشر شده؛ با همکاری موسسه فرهنگی سالیان، برگزار خواهد شد.

در این مراسم شاعران صاحب نامی چون مجید معارف وند، حسن صادقی بناه، سابیر هاکا، پیمان سلیمانی و جمعی از هنرمندان و اهالی ادبیات در آن شرکت دارند، ضمن ارائه کتاب به مخاطبان توسط مجید افشاری و محمد آسیابانی در خصوص شعر عدنان صائغ و لزوم ترجمه آن به فارسی صحبت می شود.

همچنین قرار است در قسمتی از مراسم با شاعر بزرگ عراقی عدنان صائغ ارتباط تصویری برقرار شده و او ضمن گفتگو با مخاطبان فارسی ایرانی، چند شعر بخواند و به طور هم زمان توسط اصغر علی کرمی ترجمه شوند.
 

گفتنی است که اصغر علی کرمی تا کنون بیش از 15 عنوان از شاهکارهای ادبی معاصر عرب را به فارسی ترجمه کرده است که در میان آنها آثار شاعرانی مانند نزار قبانی، آدونیس، محمود درویش، سعاد الصباح و غاده السمان وجود دارد.

ضمن اینکه حضور در این مراسم آزاد و رایگان است و علاقمندان می توانند عصر روز پنجشنبه 16 آبان ماه از ساعت 17 الی 19 به کافه فراموشی واقع در تهران، خیابان سهروردی جنوبی، خیابان اورامان، نبش کوچه اسلامی مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟