معرفی برگزیدگان در اختتامیه؛

ایستگاه آخر پنجمین دوره جشنواره شعر نیاوران

کد خبر :‌ 280
کد خبر :‌ 280

اختصاصی ترنم شعر/ قطار پنجمین دوره جشنواره شعر نیاوران به ایستگاه آخر رسید.


به گزارش ترنم شعر دبیر پنجمین جشنواره سراسری شعر نیاوران در خصوص پنجمین دوره جشنواره شعر نیاوران گفت: پس از انتشار فراخوان این جشنواره در  ۲۷ فروردین امسال و با گذشت ۱۰۰ روز از انتشار این فراخوان، یک هزار و 78 نفر در دو بخش آزاد و ویژه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.
 
 تعداد کل آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره نیز چهار هزار و 287 قطعه شعر بوده است.
 
محمد سلمانی افزود: در بخش آزاد ۷۵۲ شاعر باسه هزار و سیصد و یازده قطعه شعر و در بخش ویژه ۳۳۵ شاعر با ۹۷۶ قطعه شعر در این دوره از جشنواره شرکت کردند.
 
وی ادامه داد: در بخش ویژه کلاسیک نیز ۱۲۱ نفر با ۲۹۱قطعه، در بخش ویژه سپید ۱۷۸ نفر با ۵۳۶ قطعه شعرز، در بخش ویژه طنز ۳ نفر با ۱۳ قطعه شعر، و در بخش ویژه ترانه ۳۳ نفر با ۱۳۶ قطعه شعر در این دوره شرکت کردند.
 
همچنین تعداد شرکتکنندگان در بخش آزاد-کلاسیک ۳۶۳ نفر با ۱۶۷۰ قطعه شعر، در بخش آزاد سپید ۲۹۶ نفر با ۱۳۰۱ قطعه شعر، در بخش آزاد طنز ۲۵ نفر با ۹۸ قطعه شعر و در بخش آزاد ترانه ۶۸ نفر با ۲۴۲ قطعه شعر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.
 
لازم به ذکر است در این مراسم ضمن معرفی داوران این دوره، از پنجمین جلد کتاب پایتخت شعر که حاوی اشعار ارسال شده به  جشنواره شعر نیاوران است نیز رونمایی خواهد شد.
 
آیین اختتامیه پنجمین جشنواره  سراسری شعر نیاوران، پنجشنبه ۲۳ آبان ماه  ساعت 16 با حضور شاعران، شرکتکنندگان و علاقمندان شعر و ادب در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.
خاطر نشان می شود که حضور در این مراسم برای عموم آزاد و رایگان است.
 
جشنواره بین المللی شعر نیاوران از سال 94 به همت بنیاد آفرینش های هنری فرهنگسرای نیاوران کار خود را آغاز و تاکنون پنج دوره را طی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟