با حضور شاعران در فرهنگسرای رسانه؛

جشن امضای مجموعه شعر «هیچ‌کدام» برگزار شد

کد خبر :‌ 906
کد خبر :‌ 906

اختصاصی ترنم شعر/ آیین رونمایی از مجموعه غزل های زهرا سلیم با عنوان «هیچ‌کدام» با حضور شاعران، خبرنگاران، چهره های فرهنگی و علاقمندان به ادبیات برگزار شد.

این مراسم با حضور حمیدرضا شکارسری، بهروز آورزمان، رضا شالبافان، مصطفی پروین، نسرین نکیسا، اصغر علی کرمی، علیرضا الیاسی، امیر کریمی، مجید صالحی، سعید تقدیری و… با اجرا و دبیری عمران میری برگزار شد.
 



شکارسری در آیین رونمایی از کتاب هیچ کدام گفت: این کتاب با محوریت رمانس است. یعنی در این گیرودار سیاسی کتابی لطیف و رمانتیک به قلم مولف نوشته شده و مضمون های آن جدید و دارای نوآوری است. 

وی افزود: این کتاب بر پایه ایجاز نگاشته شده و آرایه تلمیح یکی از بارزترین ویژگی های این کتاب است. همچنین این کتاب بیت محور است. هر بیت معنایی مستقل دارد و این نقطه قوت به حساب می‌آید. 
 


سعید تقدیری نیز با بیان ویژگی‌های شعر کهن و تشابهات و تفاوت‌های آن با شعر معاصر، شعر فاخر شاعران امروز را حاصل توجه به سنت هزار سالهٔ زبان و ادبیات فارسی در لباسی نو و با زبانی تازه دانست و به آینده مجموعه غزل هیچکدام خوش بین بود.


مدیر انتشارات شانی نیز در ادامه گفت: این کتاب یکی از بهترین کتاب هایی‌ست که در زمینه ی شعر و غزل در چند سال اخیر توسط نشر شانی به چاپ رسیده است. 

صالحی افزود: نشر شانی رویکرد متفاوت و سخت گیرانه تری نسبت به شعر و ممیزی آن‌ها اعمال می‌کند و این کتاب نمرات بسیار خوبی را از کارشناسان نشر شانی دریافت کرده است.

این ناشر ضمن آرزوی موفقیت برای زهرا سلیم گفت: امیدوارم این کتاب بتواند جوایز ادبی ارزشمندی را از جشنواره ها کسب کند. 



 

این مراسم عصر روز پنج شنبه پنجم اسفندماه در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

خبرنگار: باران بردیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟