چهارم خرداد در فرهنگسرای ارسباران؛

شعر و تذهیب در هم می‌آمیزند

اختصاصی ترنم شعر/ آیین رونمایی از مجموعه شعر «خطوط رودررو» عصر روز جمعه چهارم خرداد 1403 در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.
این مراسم همزمان با آیین افتتاحیه نمایشگاه اثار تذهیب این شاعر و هنرمند در همان مکان برگزار خواهد شد.

این هنرمند فعال و پرکار در تاریخ ۴ خرداد نمایشگاهی از آثار تذهیب خود با بیش از پانزده اثر نفیس در فرهنگسرای ارسباران برگزار می نماید که افتتاحیه‌ی این نمایشگاه با آیین رونمایی از مجموعه‌ی شعر تازه منتشر شده وی همزمان است.
بازدید و افتتاحیه برای عموم علاقمندان آزاد است.


وی در خصوص همزمانی افتتاحیه نمایشگاه و مراسم رونمایی مجموعه شعر سپید خود گفت: در تاریخ ۴ خرداد نمایشگاه و رونمایی از دومین کتاب بنده که حاصل سالها تلاش در حوزه ی نقاشی و شعر است، برگزار خواهد شد و این رویداد از اهمیت ویژه‌ای برای من برخوردار است.



آنچه در این نمایشگاه بسیار برای من اهمیت دارد به نمایش درآمدن ۱۳ تابلوی تذهیب است و مهتر برای من ارزش تلاش بی وقفه در راستای حفظ هنرم در کنار سایر مسئولیت‌هاست. بانوان اگر بخواهند فعالیت حرفه‌ای خود را حفظ کنند نیاز به کوشش بیشتری است و برای من هم همین‌گونه بوده که در کنار ایفای نقش مادری، در کنار شغل آموزگاری، فعالیت‌های هنری و شاعری خود را ادامه داده و به زودی شاهد برگزاری نمایشگاه و رونمایی از دومین کتاب خود خواهم بود.

ساره گلستانی متولد ۱۳۶۴/۱/۸ در شهرری است. او فارغ‌التحصیل رشته‌ی نقاشی ایرانی، دارای مدرک عالی انجمن خوشنویسان، شاعر و نیز آموزگار می‌باشد. تاکنون دو مجموعه‌ی شعر سپید از وی به چاپ رسیده است، دفتر اول به نام «سکوت‌های زن شاعر ۱۴۰۱» و دفتر دوم «خطوط رو در دو, ۱۴۰۲» کتابهایی هستند که از وی منتشر شده است. او شاهنامه‌خوان حرفه‌ای است و به همین دلیل به کمک شیوه‌ی تدریس منحصر به فرد خود دانش آموزانی در رشته‌ی نقالی خوانی تربیت کرده است که همواره افتخار آفرین عرصه‌های نقالی خوانی شده‌اند.
او افتخار بهره‌مندی مستمر از آموزش زنده یاد استاد حسین آهی را در کارنامه‌ی خود دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟