تابستان خیس به چاپ چهارم رسید؛

رمان یک شاعر تجدید چاپ شد

کد خبر :‌ 450
کد خبر :‌ 450

انتشارات نگاه به تازگی دست به چاپ چهارم رمان «تابستان خیس»،اثر محمد صابری زده است.

این رمان چند روز مانده به نمایشگاه کتاب تهران زیرخط چاپ رفت و در زمان اندکی توانست به چاپ‌های بعدی برسد و طی روزهای گذشته چاپ چهارم آن هم روانه بازار نشر شد.

«تابستان خیس» یک رمان ایرانی متفاوت و پرکشش اثر «محمد صابری» است. این کتاب درون‌مایه‌های اجتماعی دارد و دغدغه‌ها و مسائل عمیقی را در قالب داستانی خوش‌خوان و روان بیان می‌کند. تابستان خیس یکی از آثار محبوب در ژانر اجتماعی است، کتابی که می‌توان با خواندنش ساعاتی از این دنیای واقعی و آشفته‌، به یک دنیای واقعی و آشوب‌زده‌ دیگر پا گذاشت.

در معرفی داستان این کتاب باید گفت، مهندس «کامران افخم» زندگی موفقی دارد. او پس از ازدواج با «کتایون» صاحب دو فرزند زیبا و باهوش به نام‌ها «مانلی» و «مانی» شده است. شرکت کوچکش روز به روز بزرگ‌تر شده و حالا چند نمایندگی هم در اروپا دارد. همه چیز رویایی به نظر می‌رسد. اما کامران همیشه ناآرامی عجیبی در عمق وجودش حس می‌کند. او پس از کنکاش و واکاوی خاطرات و گذشته‌اش، به رد پای سه دوست قدیمی در دوران جوانی می‌رسد. «پدرام»، «سامی» و «احمدرضا»، سه دوستی که زمانی مثل برادر به هم نزدیک بوده‌اند، اما در گذر زمان، هر کدام به راه خود رفته‌اند و حالا بعد از حدود بیست سال، هیچ کدام از دیگری خبر ندارد. کامران آن‌قدر درمانده و سردرگم است که تصمیم می‌گیرد هر طور شده نام و نشانی از یاران قدیمی خود پیدا کند. اما پیدا کردن این آدم‌ها و دانستن سرگذشت زندگی‌شان، کامران را درگیر ماجراهایی پیچیده و دردناک می‌کند.


چاپ چهارم «تابستان خیس»، اثر محمد صابری در 296 صفحه و به‌بهای 45 هزار تومان از سوی موسسه انتشارات نگاه راهی بازار نشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟