فراخوان شرکت در فستیوال؛

نخستین دوره فستیوال ادبی دالاس برگزار می شود

کد خبر :‌ 510
کد خبر :‌ 510

اختصاصی ترنم شعر/ فراخوان نخستین دوره فستیوال ادبی داالسِ (آمریکا) اعلام شد.

فستیوال ادبی داالسِ (آمریکا)  با حمایت معنوی دانشگاه (یو تی دی) و انتشارات سحر برای اولین بار در این شهر برگزار می شود.
 
این فستیوال در سه بخش شعر، داستان و نمایشنامه با موضوع آزاد برگزار می شود و علاقمندان واجد شرایط می توانند در این فستیوال شرکت کنند.
 
در بخش شعر (کلاسیک، آزاد، ترانه ) هر شرکت کننده حداقل 15 و حداکثر 30 اثر باید ارسال کند.

در بخش داستان بلند داستان بلند هر شرکت کننده می تواند حداقل سه و حداکثر پنج اثر ارسال کند. تعداد صفحات هر داستان باید بین 10 الی 40 صفحه باشد.
 
در بخش داستان کوتاه هر شرکت کننده می تواند بین 5 تا 20 اثر ارسال کند. داستان ها می توانند از یک صفحه به بالا باشند.
 
در بخش نمایشنامه زمان حداقلی هر نمایشنامه باید 40 دقیقه نوشتاری باشد ضمن اینکه آثار نباید قبل تر در کتابی چاپ و یا در فستیوالی حائز رتبه شده باشد.
 

جوایز نفرات برگزیده نیز بدین شرح است:
نفرات اول هر بخش: چاپ یک اثر مستقل در قالب کتاب به زبان انگلیسی و انتشار در امریکا و کانادا به همراه رونمایی در دانشگاه یو تی دی و لوح تقدیر و تندیس طلایی فستیوال و ثبت در کتابخانه ی ملی امریکا
 
نفرات دوم هر بخش : چاپ یک اثر مستقل در قالب کتاب به زبان انگلیسی و انتشار در امریکا و کانادا به همراه رونمایی در دانشگاه یو تی دی و لوح تقدیر و تندیس نقره ای فستیوال و ثبت در کتابخانه ی ملی امریکا
 
نفرات سوم هر بخش : چاپ یک اثر مستقل در قالب کتاب به زبان انگلیسی و انتشار در امریکا و کانادا به همراه رونمایی در دانشگاه یو تی دی و لوح تقدیر و ثبت در کتابخانه ی ملی امریکا
 
تا نفرات دهم هر بخش : حضور در یک مجموعه ی گروهی در قالب کتاب به زبان انگلیسی و انتشار در امریکا و کانادا به همراه رونمایی در دانشگاه یو تی دی و ثبت در کتابخانه ی ملی امریکا

شرکت در این فستیوال رایگان و علاقمندان جهت شرکت در آن باید آثار خود را تا روز 2020/6/9  با برابر 20/ 03 / 1399 به آدرس ایمیل dallasfestival001@yahooo.com ارسال نمایند.
 
لازم به ذکر است که آثار باید با فونت بی نازنین 14 در میحط ورد و پی دی اف و به زبان فارسی باشند. ضمن اینکه هرشرکت کننده باید آثارش را در یک پوشه به همراه مشخصات فردی شامل  نام و نام خانوادگی / سن / محل تولد / مدت زمان فعالیت هنری / شماره تلفن ارسال نماید.
 
خاطرنشان می شود اخبار تکمیلی فستیوال ادبی داالس را می توانید از تنها صفحه ی رسمی در اینستاگرام با همین نام پی گیری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟