به صورت مجازی برگزار می شود؛

اختتامیه هفدهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره

کد خبر :‌ 673
کد خبر :‌ 673

اختتامیه هفدهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره روز ۱۲ آبان به‌طور زنده در فضای مجازی برگزار می‌شود.
 

در حالی‌که هرساله «مهرواره شعر و داستان جوان سوره» در زمان مشخص شده برگزار شده و اختتامیه آن به‌صورت حضوری برگزار می‌شد، امسال به‌دلیل شیوع کرونا برگزاری مراسم اختتامیه با دشواری‌های بسیار و تاخیر روبرو شده است. اما سرانجام تاریخ برگزاری مراسم اختتامیه برای دوازدهم آبان در نظر گرفته شده است.

پس از پایان داوری‌ها در بخش شعر، از آنجا که امکان دعوت از راه‌یافتگان و شعرخوانی حضوری آنها وجود ندارد، با تغییراتی که در شیوه برگزاری مهرواره صورت گرفته، اشعار برگزیده توسط راهیافتگان خوانده و ضبط شده، داوران آثار نیز درباره اشعار توضیحاتی ارایه کرده‌اند که همگی این بخش‌ها پس از ضبط، تدوین شده و آماده پخش به‌صورت مجازی هستند.
 

قرار است کارگاه‌های آموزشی نیز که به‌صورت گروهی با حضور راه یافتگان برگزار می‌شد ، امسال به‌صورت مجازی برگزار شود. در بخش «داستان»، نیز اساتید داستان‌نویسی کشور، علاوه بر داوری آثار، داستان‌های برگزیده را نقد کرده و درباره آن‌ها اظهار نظر کرده‌اند که نقدهای اساتید در این‌زمینه نیز به‌صورت ضبط‌شده در فضای مجازی ارائه خواهد شد.
 

برنامه‌های کارگاهی این‌مهرواره هم روزهای دهم و یازدهم آبان به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

یکی از مباحث مهم درباره مهرواره شعر و داستان جوان سوره امسال، برگزاری مراسم اختتامیه است که در آن از برگزیدگان در دو حوزه شعر و داستان تقدیر می‌شود.

به‌دلیل شرایط ویژه شیوع کرونا و با توجه به شرایط قرمز کنونی، سرانجام تصمیم بر برگزاری مراسم اختتامیه به‌صورت مجازی گرفته شد و قرار است طی مراسمی روز دوشنبه ۱۲ آبان، از برگزیدگان این‌رویداد تقدیر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟