همزمان با تودیع فاضل نظری؛

علی اکبرزاده مدیر کانون پرورش فکری شد

کد خبر :‌ 814
کد خبر :‌ 814

مراسم تودیع فاضل نظری و معارفه مهدی علی‌اکبرزاده به عنوان مدیرعامل پیشین و جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این مراسم امروز (دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰) در سالن قدیمی سینماتئاتر کانون در خیابان وزرا با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد. 

در این آیین محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش و رییس مجمع عمومی کانون پرورش فکری از تلاش‌های فاضل نظری قدردانی و به‌صورت رسمی مهدی علی‌اکبرزاده را به‌عنوان مدیرعامل جدید کانون معرفی کرد.

مهدی علی‌اکبرزاده، هشتمین مدیرعاملی که سکان هدایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را  برعهده گرفته است، «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» را ترکیبی زیبا از واژه‌ها دانست که به‌عنوان یک عضو سابق کتابخانه‌های کانون و از کودکی با آن مانوس بوده است.
 

مدیرعامل جدید کانون ادامه داد: بوی کتاب، لحن صدای قصه‌گو، دست‌های گِلی و گُلی، لمیدن روی صندلی کوچک کانون، سر روی بازو و روی میز گذاشتن و اکسیژن تنفس کردن در این فضای زیبا یکی از بهترین دوران زندگی من در کانون بود، اما فکر نمی‌کردم زمانی در یکی از استان‌های کانون مسئولیت بگیرم و این عرصه شرایطی را برایم فراهم کند که آرزوهای زیبای دوران کودکی خودم را به گونه دیگری برای دیگران به تجربه بگذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟