جمعه در

زیر ذره بین اثر خلیل جوادی رونمایی می شود

کد خبر :‌ 361
کد خبر :‌ 361

مراسم رونمایی کتاب «زیرِ ذره بین، خلیل جوادی از منظر صاحب‌نظران» برگزار می‌شود.
 

مراسم رونمایی کتاب «زیرِ ذره بین، خلیل جوادی از منظر صاحب‌نظران» برگزار می‌شود. خلیل جوادی در این باره‌ گفت: کتاب «زیر ذره‌بین» با زیر عنوان خلیل جوادی از منظر صاحب‌نظران به کوشش سالارعبدی گردآوری و منتشر شده است و این کتاب دربرگیرنده ۲۱ مقاله درباره آثارم است که توسط شخصیت‌ها و نویسنده‌هایی هم‌چون زنده‌یاد ابوالفضل زرویی‌نصرآباد، زنده‌یاد پوران فرخزاد، محمدرضا روزبه، جلیل خاوندکار، رسول یونان، حامد احمدی، فاطمه اسد، حسین آهی، مینا آقازاده، یوسفعلی یوسف‌نژاد، حبیب نبوی و دکتر علی غضنفری نوشته شده‌اند.
 

او افزود: نویسندگان مقالات این کتاب، آثار مرا از زوایای مختلف زیر ذره‌بین برده‌اند و دراین مقالات به جنبه‌های هنری، فرهنگی، طنز و اجتماعی آثارم پرداخته‌اند.

جوادی با بیان این‌که شاعر به‌دنیا آمده است، گفت: از زمانی که به یاد دارم شعر را جدی گرفته‌ام و به نظرم شعری می‌تواند در میان مردم راه پیدا کند که شاعرش آن را جدی گرفته باشد. به عنوان شاعر به شکل جدی‌ای همه قالب‌های شعری را تجربه کرده‌ام. اما دلبستگی خاصی به رباعی و غزل دارم. اگر به تاریخ ادبیات رجوع کنیم، در می‌یابیم که تعداد انگشت شماری رباعی به دست ما رسیده‌اند. چون سرودن رباعی بسیار دشوار است.

او درباره مراسم رونمایی این کتاب گفت: انتشار این کتاب فرصت مغتنمی است که با اهالی ادبیات و موسیقی گردهم جمع شویم. مراسم رونمایی این کتاب از ساعت۱۵  تا ۱۸ روز جمعه ۱۳ دی ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

کتاب «زیرذره بین» دربرگیرنده مقالاتی از ابوالفضل زرویی‌نصرآباد، زنده‌یاد پوران فرخزاد، محمدرضا روزبه، الف آذر، حبیب نبوی، جلیل خاوندکار، رسول یونان، حامد احمدی، فاطمه اسد، حسین آهی، مینا آقازاده، یوسفعلی یوسف‌نژاد، مینا آقازاده، محمد رضا راثی‌پور، محمد امیری‌فر، کورش آقامجیدی، حسین کریمی، محمد حسین منعمی بیگدلی، هاشم جباری، زهره زمانی، سالارعبدی، علی غضنفری است که در۲۶۱  صفحه از سوی انتشارات سیب سرخ روانه بازار کتاب شده است.
 

«خیابان خواب‌ها» اشعار کلاسیک، غزل، مثنوی و رباعی، «سمفونی جیرجیرک‌ها» ترانه‌ها، «محکمه الهی» مجموعه شعر طنز، «بهشت بی‌امکانات» مجموعه شعر طنز، «برای تو» رباعی‌های عاشقانه و «با تو» غزل‌های عاشقانه از جمله اثار خلیل جوادی هستند.

علاقمندان می توانند در مراسم رونمایی این کتاب که از ساعت۱۵  تا ۱۸ روز جمعه ۱۳ دی ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود به صورت رایگان و آزاد شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟