به همت جلیل صفربیگی؛

گزیده رباعی شاعران ایران و افغانستان منتشر شد؛

کد خبر :‌ 153
کد خبر :‌ 153

جلیل صفربیگی از انتشار گزیده رباعی و آثاری از کارگاه‌های تخصصی رباعی که محصول شاعران ایران و افغانستان است، خبرداد و گفت: «۴» عنوان اثری است که به تازگی منتشر شده است. این اثر حاوی گزیده رباعی و آثاری از کارگاه‌های تخصصی رباعی است.
 

جلیل صفربیگی از شاعران کشورمان با اعلام انتشار یک مجموعه شعر دیگر اظهار داشت: «۴» عنوان اثری است که به تازگی منتشر شده است. این اثر حاوی گزیده رباعی و آثاری از کارگاه‌های تخصصی رباعی است.

وی در ادامه با بیان اینکه این اشعار جلد دوم رباعی‌های کارگاهی است که در ۵۰۰ نسخه منتشر شده، ابراز داشت: در این کتاب ۳۷۷ رباعی از ۷۷ شاعر عضو کارگاه از ایران و افغانستان درج شده است.

این شاعر، ناشر کتاب را انتشارات باشور مطرح کرد و توضیح داد: این اثر ۳۶ مجموعه شعری است که از آثار بنده منتشر شده است.
 

صفربیگی در بخش دیگر سخنانش با تاکید بر این مطلب که هر فصل یک جلد از این نوع کتاب را منتشر می‌کنیم، گفت: روزهای پایانی شهریورماه قرار است «جایزه ادبی شعر خلاق» را برگزار کنیم. این جایزه مخصوص اعضای شرکت کننده در کارگاه رباعی است.
 

این رباعی سرا به برپایی جایزه ادبی شعر خلاق اشاره کرد و گفت: این جایزه ادبی ویژه اعضای این کارگاه مجازی خواهد بود و کتاب برگزیده رباعیات ۱۰ نفر برگزیده جایزه ادبی شعر خلاق، جداگانه منتشر خواهد شد. جلدهای دوم تا چهارم این مجموعه در بهار، تابستان و پاییز ۹۸ منتشر خواهد شد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟