شاعر و آهنگساز سرود تیم ملی:

این همکاری قبل از اعتراضات مردمی شکل گرفته بود

کد خبر :‌ 992
کد خبر :‌ 992

اختصاصی ترنم شعر/ شاعر و آهنگساز سرود تیم ملی فوتبال که برای جام جهانی ۲۰۲۲ آماده و تهیه شده است به حواشی دو روز گذشته و انتقادات اهالی هنر و ورزش واکنش نشان دادند.

در پی اعلام خبر اماده شدن سرود تیم ملی برای جام جهانی، اهالی هنر و ورزش به این موضوع انتقاد کردند و انجام همکاری این هنرمندان با فدراسیون فوتبال را در وضعیت کنونی کشور اشتباه دانستند.

احسان افشاری شاعر و علیرضا دریایی آهنگساز سرود تیم ملی فوتبال در جام جهانی پیش رو در واکنش به انتقادات مطرح شده مبنی بر همکاری با فدراسیون فوتبال در شرایط حساس کنونی کشور، اعلام کردند که این پیشنهاد و همکاری قبل از وقوع اتفاقات اخیر کشور انجام شده است.

آن دو در صفحات شخصی خود اعلام کردند که قطعا اگر این پیشنهاد در این روزها از سوی فدراسیون مطرح می شد قطعا آن را رد کرده و این همکاری صورت نمی گرفت.

این شاعر و آهنگساز در ادامه افزودند که این سرود با رویکردی ملی خلق شده و سنجش چند و چون عملکرد ما میسر نیست مگر با درک منصفانه ی منطق شکل گیری و ماهیت خود اثر.
 
لازم به ذکر است که احسان افشاری ترانه سرایی قطعه «یازده ستاره» که در جام جهانی 2018 توسط سالار عقیلی اجرا شد را نیز بر عهده داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟