فینال فینالیست ها؛

ششمین «در آستانه» زمستان در پاییز

کد خبر :‌ 273
کد خبر :‌ 273

 اختصاصی ترنم شعر/ ششمین نشست از سری نشست های «در آستانه»‌ی کانون ادبی زمستان، ویژه برنامه‌ی فینال فینالیست‌ها، با همکاری شرکت‌مهندسی پارساسازه، جمعه هفدهم آبان در تالار ایوان شمس، برگزار می‌‌شود.

کانون ادبی زمستان در این نشست بستری را برای رقابت بین فینالیست های پنج دوره گذشته خود فراهم آورده تا با یکدیگر به رقابت بپردازند و از میان آن ها یک نفر به عنوان برنده فینالیست ها انتخاب شود.
 

در این نشست، شرکت کنندگان در سه حوزه موسیقی، شعر و ترانه به رقابت می پردازند و داوری بین آن ها در حوزه موسیقی بر عهده محمد معتمدی، محمدرضا چراغعلی، محمدرضا عقیلی و امیر عباس گلاب است.

در بخش ترانه، رشید کاکاوند، امیر ارجینی، سیدحسین متولیان و احسان فشاری به داوری آثار می نشینند و هرمز علی پور، عبدالجبار کاکایی، گروس عبدالملکیان و مجید معارف وند نیز داوری بخش شعر را بر عهده دارند.

ضمن اینکه در این برنامه حاضران و مخاطبان برنامه نیز حق رای دارند.

علاقمندانی که کد ورود به مراسم را از کانون ادبی زمستان دریافت کرده اند، برای تبدیل کد به کارت ورود، روز برنامه راس ساعت ۱۴:۳۰ در محل برگزاری به بخش سایت مراجعه کنند.
لازم به ذکر است که تعداد محدودی نیز کارت های فاقد صندلی در نظر گرفته شده که به دارندگان کدهایی تحویل داده می شود که دیرتر به برنامه رسیده اند که البته می توانند به صورت سرپایی برنامه را دنبال کنند.
 

کانون ادبی زمستان، سلسله نشست های «در آستانه» را هر ماه برگزار می کند که علاقمندان می توانند پس از ثبت نام در این نشست ها در حوزه های شعر، ترانه و موسیقی(خوانندگی و اجرا) شرکت کنند و به رقابت بپردازند.

برای اطلاع از دیگر برنامه های کانون ادبی زمستان به سایت کانون و کانال تلگرامی زمستانی ها مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟