به همت نشر نزدیکنر و کوشش پیمان طالبی؛

شاعران حلقه ادبی «مجاز» اولوالعزم شدند

کد خبر :‌ 1005
کد خبر :‌ 1005

اختصاصی ترنم شعر/ مجموعه اشعار شاعران حلقه ادبی مجاز، به سعی وکوشش پیمان طالبی به همت انتشارات نزدیکتر منتشر شد.

 حلقه ادبی مجاز که از بهمن ماه 1396 فعالیت خود را آغاز کرده و با برگزاری کارگاه‌های حضوری و آنلاین در حوزه‌های شعر و نویسندگی و اصول کتابخوانی، در این سال‌ها علاقه‌مندان بسیاری را جذب کرده است، به تازگی مجموعه‌ای از اشعار هنرجویان خود را در قالب کتابی با عنوان «کتاب مجاز» توسط انتشارات نزدیکتر منتشر کرده است.

پیمان طالبی، موسس این حلقه ادبی و از شاعران و روزنامه‌نگاران جوان کشور، گردآورنده این کتاب است و در آن از بالغ بر 20 شاعر، شعرهایی را به چاپ رسانده است.

شاعران حاضر در این کتاب، غالبا از متولدین دهه 70 و دهه 80 محسوب می‌شوند. این شاعران جوان، فعالیت حرفه‌ای خود در فضای ادبیات را از «مجاز» آغاز کرده‌ و امروز نام‌هایی آشنا در فضای ادبیات فارسی محسوب می‌شوند.

فاطمه ناصری‌فر، امیرعباس اسدیان، محمدمهدی سرحدی، امیرحسین مختاری، مهدیه همتی آهویی، مبینا گل‌صفتان، شمیم‌زهرا جواهری، سیدحسام سلیمانی، امیرحسین عظیمی، طهورا خدابخش و … از جمله شاعرانی هستند که اشعارشان در «کتاب مجاز» منتشر شده است.

شنیده‌ها حاکی از این است که این مجموعه، دفتر اول از اشعار اعضای این حلقه ادبی است و قرار است در سال‌های آینده دفاتر دیگری نیز از شعر شاعران عضو این حلقه ادبی به بازار کتاب عرضه شود.

علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب به مراکز معتبر و سایت انتشارات نزدیکتر به آدرس https://nazdiktarpub.ir/ مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟