با دبیری ابراهیم‌پور و از سوی دبیرخانه؛

فراخوان جایزه شعر بهاران اعلام شد

اختصاصی ترنم شعر/ دبیرخانه‌ «جایزه‌‌ی شعر بهاران» فراخوان سومین دوره‌‌ی این جایزه‌ ادبی را با دبیری «حامد ابراهیم‌پور» اعلام کرد.

«جایزه‌ شعر بهاران» در سومین دوره‌ برگزاری خود، از شاعران و ناشرانی که در سال‌های 1400، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مجموعه‌ شعر( کلاسیک و آزاد) منتشر کرده‌اند، همچنین شاعرانی که تاکنون مجموعه‌ شعری منتشر نکرده اما به‌ اندازه‌ یک کتاب شعر دارند، دعوت کرده است که در این دوره از جایزه شرکت کنند.

دبیرخانه‌ی «جایزه‌ی شعر باران» شرایط شرکت در این جایزه را در بخش‌های کتاب سال و بخش ویژه، به شرح زیر اعلام کرده است:

شرایط شرکت در بخش کتاب سال
یک: کتاب در سال‌‌های 1400، ۱۴۰۱ و  ۱۴۰۲چاپ شده و در شناسنامه‌ کتاب ذکر شده باشد.
دو: کتاب چاپ اول بوده و به زبان فارسی در ایران منتشر شده باشد.
سه: کتاب برگزیده‌ اشعار یا مجموعه‌ گروهی نباشد.
علاقه‌مندان به شرکت در این بخش، باید پنج نسخه از اثر خود را از تاریخ بیستم اسفند ۱۴۰۲ لغایت هشتم فرودین ۱۴۰۳ به نشانی: «تهران، میدان فاطمی، ابتدای جویبار، کوچه نوربخش، پلاک ۲۱، موسسه‌ی بهاران خرد و اندیشه، دبیرخانه‌‌ی جایزه‌ شعر بهاران» ارسال کنند.

شرایط شرکت در بخش ویژه (مجموعه‌ شعرهای منتشرنشده)

در بخش ویژه نیز که برای کشف استعدادهای شعری یا تشویق شاعران به چاپ مجموعه‌ شعر برگزار می‌شود، آن دسته از شاعرانی که تاکنون مجموعه‌ شعر مستقل منتشر نکرده‌اند، آثار خود را با توجه به شرایط زیر – تنها – از طریق نشانی پست الکترونیکی می‌توانند ارسال کنند.
شرکت‌کنندگان در این بخش نباید تاکنون (چه در سال‌های گذشته و چه در سال جاری) مجموعه‌ شعر منتشر کرده یا برای انتشار به ناشری سپرده باشند.
مجموعه‌ی شعرها باید به زبان فارسی باشد.
تعداد شعرها باید ۳۰ عدد باشد یا دست‌کم ۶۴ صفحه‌ یک کتاب را شامل شود.
آثار باید در فرمت word یا pdf باشد. از فرستادن اثر به صورت پرینت شده خودداری شود که در این صورت، در چرخه‌ی داوری آثار قرار نخواهد گرفت.
(تبصره: حضور در این بخش برای تمامی شاعران فارسی‌زبان ایران و دیگر کشورها آزاد است.)
در این بخش نیز علاقه‌مندان تا روز هشتم فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند که آثار خود را همراه با آدرس پستی و شماره تماس به این نشانی پست الکترونیکی ارسال کنند:

sher3baharan@gmail.com

کتاب‌های نفرات اول بخش ویژه( در شعر آزاد و شعر کلاسیک) با حمایت شورای سیاست‌گذاری جایزه در انتشارات آنیما منتشر خواهد شد.

بنا به اعلام شورای سیاستگذاری، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به نفرات برگزیده، در روز دهم خرداد ۱۴۰۳ در خانه‌ی اندیشمندان علوم انسانی برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟