با حضور اهالی فرهنگ و هنر در ارسباران؛

«حریم عشق و غزل» رونمایی و امضا شد

اختصاصی ترنم شعر/ آیین رونمایی و معرفی مجموعه غزل «حریم عشق و غزل» دومین اثر سارا رجب پور برگزار شد.

آیین رونمایی و معرفی مجموعه غزل «حریم عشق و غزل» دومین اثر سارا رجب پور با حضور شاعران، ناشران، منتقدان و علاقمندان به شعر و ادبیات با اجرای اکبر کتابدار در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

در این نشست حمیدرضا شکارسری و مهدی نژاد هاشمی دقایقی در خصوص کتاب صحبت کردند.

شکارسری ضمن تبریک به رجب پور گفت: قطع کتاب از کتاب‌های معمول و رایج در ادبیات متفاوت است و طرح جلد و قطع کتاب توجه مخاطب را جلب می‌کند.

شکارسری ادامه داد: مخاطبان این نوع از غزل طیفی وسیع و متفاوت دارد. انواع ردیف‌های این غزلیات مردف هستند.

غزل‌ها موسیقی کناری دارد و این موسیقی در حفاظت به ذهن مخاطب کمک می‌کند. ضمن اینکه کتاب دچار گسیختگی حس نیست، وزن‌ها مدام تکرار می‌شود و این یکدستی باعث حس خوب مخاطب می‌شود.

نژادهاشمی نیز در ادامه به ویژگی‌های کتاب اشاره کرد و گفت: اسم کتاب نمایانگر غزل‌های عاشقانه و با زبانی روان به دور از تصاویر سبک هندی است. لطافت شاعرانه بسیاری در کتاب به چشم می‌خورد.
نژادهاشمی افزود: حس انگیزی‌های خوب و تلفیق خط نوشته‌های زیبایی که در صفخات کتاب موجود است، این مجموعه غزل را از کتاب‌های شعر موجود متمایز کرده است.

در این نشست تعدادی از شاعران به شعرخوانی پرداختند. اجرای موسیقی فردین یغما از دیگر بخش‌های این مراسم بود. ضمن اینکه در حاشیه این نشست نمایشگاهی از آثار خوشنویسی استاد علیرضا بهدانی نیز برگزار شد که همه آثار موجود در این نمایشگاه از غزلیات مجموعه شعر حریم عشق و غزل انتخاب شده بود.

لازم به ذکر است که کتاب حریم عشق و غزل به همت انتشارات طراحان تین در ۱۱۱ صفحه با تیراژ ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۵۰ هزار تومان به بازار نشر عرضه شده است.

آیین رونمایی از این مجموعه شعر با رونمایی رسمی از این کتاب و گرفتن عکس‌های یادگاری به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟