در کانون شعر هنگام؛

«زنی با لبخند ژکوند» رونمایی و امضا شد

اختصاصی‌ ترنم شعر/ آیین رونمایی از مجموعه شعرهای الهام قریشی با عنوان “زنی با لبخند ژکوند” عصر روز گذشته در کانون شعر هنگام برگزار شد.

مراسم رونمایی از مجموعه اشعار الهام قریشی با حضور چهره‌های آشنای ادبیات از جمله محمدعلی بهمنی، هرمز علیپور، اکبر کتابدار، حسن صادقی پناه، هادی خوانساری، مجید معارف‌وند، افشین سیاه‌پوش، محسن انشایی، سابیر هاکا، اسماعیل امینی، رضوان ابوترابی، فرامرز راد، شروین سلیمانی، سجاد عزیزی آرام و… با اجرا و دبیری امید چاوشی در فرهنگسرای سلامت برگزار شد.

در این نشست قریشی ضمن خیر مقدم به مهمانان به معرفی مجموعه “زنی با لبخند ژکوند” پرداخت و گفت: برای تهیه این مجموعه سال‌های زیادی را صرف شعر و ترانه و عمر خود را برای ادبیات صرف کردم.


قریشی به ویراستاری کتاب نیز اشاره کرد و گفت: یکی از ستون‌های اصلی در ویراستاری این مجموعه وحید پورزارع است که زحمت‌های بسیاری برای ویرایش اشعار کشیده است.

در ادامه نشست شاعران به شعرخوانی پرداختند و تولد کتاب “زنی با لبخند ژکوند” را به مولف آن تبریک گفتند.


مهدی موسوی میرکلایی نیز به ویژگی‌های شعری قریشی اشاره کرد و گفت: این کتاب خیلی زودتر از این‌ها باید منتشر می‌شد. قریشی شاعر و ترانه سرای خوبی‌ست و اشعار خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌دهد.

آیین رونمایی از کتاب “زنی با لبخند ژکوند” با گرفتن عکس‌های یادگاری به پایان رسید. ضمن اینکه این مجموعه شعر در 118 صفحه با تیراژ 1000 نسخه و قیمت ۱۱۰ هزار تومان به همت نشر شب چلچله منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟