همزمان با برگزاری نشست درآستانه؛

«تهران عاشق» در کاخ سعدآباد رونمایی و امضا شد

کد خبر :‌ 1072
کد خبر :‌ 1072

اختصاصی ترنم شعر/ بیست و دومین ماه نشست «درآستانه» از سری نشست‌های کانون ادبی زمستان، همزمان با رونمایی از مجموعه ترانه‌های سجاد عزیزی آرام با عنوان «تهران عاشق» در کاخ ملت مجموعه فرهنگی سعدآباد برگزار شد.

سجاد عزیزی آرام در خصوص مجموعه ترانه «تهران عاشق» گفت: نام این کتاب پیشتر اسم آلبومی با صدای محمد معتمدی بود. این کتاب را مدیون محمدرضا چراغعلی هستم.

مدیر کانون ادبی زمستان ادامه داد: دومین همکاری من با محمدرضا چراغعلی«پناه آخر» بود که محمد معتمدی آن را اجرا و این همکاری ادامه پیدا کرد تا امروز که 9  قطعه، آماده و در قالب یک آلبوم موسیقی همراه با کتاب «تهران عاشق» به مخاطبان عرضه شد. ضمن اینکه آلبوم «پاییز بعد از تو» با صدای حمید غلامعلی نیز همراه این کتاب است. تعداد محدودی از این آلبوم امروز منتشر شده و مابقی نیز به زودی منتشر می‌شود.

وی در پایان  گفت: تهران شهری است که ارزش عاشق بودن دارد و امیدوارم با خواندن ترانه‌های این کتاب لذت ببرید.

ممهدی یغمایی، محمد معتمدی، قاسم افشار، حمید غلامعلی و چنگیز حبیبیان در این مراسم قطعاتی را با پیانو نوازی محمدرضا چراغلی، فرنود افشار و علی فرهنگی اجرا کردند.

در ادامه مراسم نیز نشست درآستانه برگزار شد و بهترین‌های ترانه، موسیقی و صدا با داوری شاعران، ترانه‌سرایان، آهنگسازان و… انتخاب شدند.

بهنام صبوحی، محمدرضا عیوضی، امیر پیرنهان، شهرام صارمی، یونس شکرخواه، داود رحمت‌الهی، احسان افشاری، حمید چشم آور، لیلا کردبچه، علیرضا وکیلی‌منش، حسین فاضل، کیان مقدم، دانیال شهرتی و … از جمله مهمانان حاضر در این برنامه بودند.

مجموعه ترانه «تهران عاشق» به همت انتشارات فصل سپید زمستان در 500 نسخه و با قیمت 100 هزار تومان منتشر شده است.

عکس‌ها: کانون زمستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟