در آستانه روز عشق و به همت نشر نزدیکتر؛

روزنوشت های امید صباغ نو منتشر شد

کد خبر :‌ 782
کد خبر :‌ 782

اختصاصی ترنم شعر/ روزنوشت های امید صباغ نو منتشر شد.

روزنوشت های امید صباغ نو مجموعه تک بیتی های عاشقانه این شاعر است که به همت انتشارات نزدیکتر منتشر شده است.

امید صباغ نو در توضیح این کتاب گفت: از نخستین روزهای ورود به اینستاگرام ایده‌ی نوشتن تک بیت‌های عاشقانه روی برگ‌های تقویم بصورت روزنوشت را پیاده کردم و کم کم صفحه‌ اینستاگرام جداگانه‌ای برایش باز کردیم که از شب یلدای سال نود و پنج تا امروز هر شب راس ساعت صفر توسط دو تن از رفقای عزیز و شفیقم به روز می‌شود.

وی افزود: چند سالی بود که تصمیم داشتم تک بیت‌های عاشقانه را بصورت تقویم دست‌نوشته چاپ کنم. اما هربار که عزمم را جزم می‌کردم اتفاقی می‌افتاد و مانع انجام این مهم می‌شد. دوران کرونا و خانه‌نشینی طولانی‌مدت اجباری فرصت خوبی بود تا به اتفاقی که دوست داشتم بیفتد برسم.

صباغ نو در خصوص طراحی نو وتازه این کتاب شعر اضافه کرد: سعی کردم تک تک ایده‌هایم را با ناشر صبور این کتاب درمیان بگذارم تا این اتفاق به شکلی که دوست داشتم بیفتد. تمامی صفحات این کتاب که شامل یک تقویم سیصد و شصت و شش روزه است  که آن را بصورت دست نوشته آماده کردیم.

این شاعر گفت: با پیشنهاد و طراحی سیدعلی رکن الدین، برای ماندگاری بیشتر این روزنوشت، جلد سخت را انتخاب کردیم و صحافی آن را بصورت سیمی در نظر گرفتیم تا حس تقویم بودن کتاب از دست نرود و بصورت صد و هشتاد درجه باز شود و روی میز کارتان باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد که اصرار من بر این بود تا قبل از روز عشق، این کتاب به دست عاشقان واقعی برسد و خوشحالم که این اتفاق میسر شد.

لازم به ذکر است که این چهاردهمین کتاب امید صباغ نو است که به همت نشر نزدیکتر در ابعاد خشتی 14*14 در 400 صفحه و با تیراژ 2000 نسخه و قیمت 66000 تومان منتشر شده است.

علاقمندان می توانند برای تهیه این کتاب به سایت انتشارات نزدیکتر مراجعه و کتاب را در جشن امضای اینترنتی با امضای مولف تهیه کنند.

ضمن اینکه در چاپ اول همه کتاب ها فقط به صورت اینترنتی به فروش خواهد رسید.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟