به دستور اداره اماکن؛

کافه کوبا با مدیریت هادی خوانساری پلمب شد!

کد خبر :‌ 1014
کد خبر :‌ 1014

اختصاصی ترنم شعر/ کافه کلوپ کوبا به دستور اداره اماکن پلمب شد.
 
کافه کلوپ کوبا که مرکز فرهنگی و گالری موزه در حوزه بین المللی است، به مدت 10 روز است که توسط اداره اماکن استان البرز پلمب شده است.
 
این مرکز فرهنگی مکانی برای پذیرایی از اعضای انجمن دوستی ایران و کوبا و مخاطبان فرهنگی است و کافه تنها بخشی از این مجموعه فرهنگی محسوب می‌شود.
 
طبق گفته هادی خوانساری مدیر این مجموعه فرهنگی، اداره بازرسی از دو ماه پیش به دلیل شرایط موجود در کشور اخطار داد و پس از آن اداره اماکن نیز اخطار تعطیلی و سپس حکم پلمب مجموعه را صادر کرد.
 
این شاعر در پایان گفت دلایل پلمب این مجموعه بر همگان واضح و مبرهن است و امروز پس از 10 روز عدم فعالیت، فک پلمب و روز و زمان آن دیگر موضوع اصلی نیست. 
 

خوانساری افزود: این مجموعه با کلیه امتیازات و نامه انجمن دوستی ایران و کوبا و سفارت کوبا و حمایت همه جانبه با تمامی وسایل اعم از کلکسیونهای دوربین آنالوگ، ماشینهای مدل مقیاس۱،۱۸ دهه چهل و پنجاه میلادی، تابلوهای نقاشی، کلکسیون پیپ، سیگاربرگ کوبا و متعلقات، صنایع دستی شاخ کوبا، بخش زیورآلات، فندک، بخش کتاب، عطر، وسایل حرفه ای بخش کافه و میز و صندلی و دکورهای خاص و گلدان‌ها و تابلوهای مجموعه و…. واگذار می‌شود.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟