به کوشش پوریا نره‌ای و آیه مرادی

جمعه کشی در کارگاه ترانه مهدی ایوبی

کد خبر :‌ 539
کد خبر :‌ 539

 جمعه کشی، مجموعه‌ای از ترانه‌های کارگاه ترانه مهدی ایوبی است که به کوشش پوریا نره‌ای و آیه مرادی جمع‌آوری شده و به همت نشر نزدیکتر به چاپ رسیده‌است.
 
هفتاد و نه ترانه از ترانه‌سرایان دوره‌های مختلف کارگاه که سه سال است بعد از فوت دکتر افشین یداللهی به کار خود ادامه داده‌است.
 
بیست ترانه اول مجموعه ترانه‌های گروهی است که هنرجویان در کنار یکدیگر در یک فرم خاص یا موضوع مشخص با هم ترانه‌ها را نوشته‌اند. باقی ترانه‌ها، ترانه‌های انفرادی از کسانی‌است که سابقه حضور در کارگاه‌ها را در هر زمانی داشته‌اند.
 

این کتاب با تیراژ پانصد نسخه و با قیمت 25 هزار تومان قابل تهیه است.
 

بخوانید از مقدمه کتاب به قلم مهدی ایوبی؛

قبل از هر چیز اعتراف می‌کنم که این کارگاه برای من، چیزی جز دریغ و یاد دکتر افشین یداللهی که زود از دست رفت و داغی شد بر سینه‌ام، نیست! اگر بعد از سه سال همچنان و بی خستگی ادامه می‌دهم به دوش کشیدن سنگینی این بار را، مهم‌ترین علتش بی شک سنگینی سایه نام کسی است که در بودش این کارگاه شکل گرفت و بالید و عین بی انصافی است، حالا که نیست این بار بر زمین بماند و به مقصد نرسد! کارگاه ترانه کوچک ما که این روزها برای آغاز دوره بیست و چهارم خود آماده می‌شود، سعادت این را داشت که از بهار نود و چهار و به مدت یازده ترم در کنار دکتر یداللهی عزیز نفس بکشد، پس از آن هرچه که بوده استمرار خاطره‌ای‌ست که فراموشی‌اش رسم رفاقت و جوانمردی نبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟