با حضور علاقمندان در فرهنگسرای سلامت؛

هزارمین نشست کانون شعر هنگام برگزار شد

کد خبر :‌ 1081
کد خبر :‌ 1081

اختصاصی ترنم شعر/ هزارمین نشست کانون ادبی هنگام عصر روز گذشته در فرهنگسرای سلامت برگزار شد.
 
هزارمین نشست کانون ادبی هنگام درحالی برگزار شد که نزدیک به 21 سال که از فعالیت این کانون می‌گذرد و طی این سال‌ها اداره آن بر عهده امید چاوشی بود.
 



شاعرانی چون حسن اکبریان طبری، بهروز یاسمی، محمود معتقدی، امیر مرزبان، کورس احمدی، رضاعبدالهی، آرش شفاعی، صابر موسوی، محسن انشایی، گلی امامی، رضوان عبدالهی، پوران کاوه، شهرام شاهرخ تاش، صابرقدیمی، رحمت اله شاکری، داودرحمت الهی، نیلوفر امانتجی و… در این نشست حضور داشتند.
 
در این مراسم از بخش بخش ادبیات کودک و نوجوان کانون رونمایی شد. این بخش به طور هفتگی به آموزش نوجوانان و کشف استعداد در حوزه ادبیات در مقطع سنی الف تا ج می‌پردازد.
 



 
همچنین رونمایی از درس‌گفتارهای کانون هنگام  که ۱۷۰۰ دقیقه صدای آموزشی در بخش ها وعناوین مختلف در حوزه ادبیات است و توسط ۱۲۲ شاعر تهیه شده و قابل دانلود در ایترنت است نیز در این مراسم انجام شد.
 
 
ضمن اینکه چاپ سالانه ده کتاب ازشاعران کشور به طور رایگان توسط کانون ادبی هنگام از برنامه های آتی این کانون است که توسط امید چاوشی به اطلاع حضار رسید.
 



در طول این نشست شاعران به شعرخوانی پرداختند و در پایان نیز هزارمین برنامه این کانون جشن گرفته شد و جلسه با گرفتن عکس‌های یادگاری به پایان رسید.


عکس‌ها: کانون شعر هنگام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟