با تقدبر از دبیر کانون ادبی نفس؛

دومین نشست ادبی سیب نقره‌ای برگزار شد

اختصاصی ترنم شعر/ دومین ویژه برنامه سیب نقره‌ای به میزبانی باشگاه ادبی ایران زمین و با مشارکت کانون ادبی نفس برگزار شد.

دومین مراسم سیب نقره‌ای با اجرای کوروس احمدی و با حضور شاعران و ترانه‌سرایان در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار شد.

در این برنامه که با شعرخوانی، اجرای موسیقی و سخنرانی همراه بود، طی مراسمی از حمیدرضا امیرافضلی دبیر کانون ادبی نفس نیز تقدیر بعمل آمد. در ابتدای این مراسم کورس احمدی دبیر باشگاه ادبی ایران زمین به تشریح ضرورت قدردانی از مدیران جلسات ادبی در جهت هموندی و دوستی بیشتر اهالی ادبیات پرداخت و برگزاری مراسم سیب نقره ای را تلاشی در همین زمینه برشمرد. در ادامه این نشست شاعران و ترانه سرایان حاضر به شعرخوانی پرداختند. خوانش اشعاری از حافظ و صائب تبریزی توسط دو دکلماتور خردسال، اجرای موسیقی و سخنرانی مهمانان درباره فعالیت های دبیر کانون ادبی نفس نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

دکتر اسماعیل امینی رئیس هیئت مدیره کانون ادبی نفس و یکی از سخنرانان این نشست ادبی، ضمن تاکید بر نقش محوری حمیدرضا امیرافضلی در تاسیس کانون ادبی نفس، فعالیت های کانون نفس را مرهون زحمات این هنرمند شاعر دانست و از تلاش های انسان دوستانه ایشان در مسیر فرهنگ سازی اهدای عضو تقدیر کرد.

اصغر علی کرمی شاعر و مترجم ادبی نیز ضمن تاکید بر اهمیت کانون ادبی نفس در میان اهالی ادبیات، حمیدرضا امیرافضلی را نماد مهربانی و الگوی مهرورزی و انسان دوستی توصیف کرد.

امید چاوشی دبیر کانون ادبی هنگام نیز با اشاره به مصائب و مشکلات کانون‌های ادبی، تلاش مدیران جلسات ادبی در روشن نگه داشتن چراغ ادبیات را موثر دانست و ضمن ستودن فعالیت های حمیدرضا امیرافضلی در مدیریت موفق جلسات ادبی، کانون ادبی نفس را از انجمن های ادبی تاثیرگذار توصیف کرد. در این جلسه ادبی همچنین نیما ایمانی، اسماعیل امینی، اصغر علی‌کرمی، امید چاوشی، الهه دهقان، ناصر سلیم بارزانی، فاطمه رنجبر و شاعران و ترانه سرایان حاضر به شعرخوانی پرداختند.

در پایان این برنامه که به تقدیر از حمیدرضا امیرافضلی اختصاص داشت، این شاعر و نویسنده ضمن حضور بر صحنه به سخنرانی و شعرخوانی پرداخت و طی مراسمی با حضور کورس احمدی، دکتر اسماعیل امینی و دکتر خدیجه مهدی پور رئیس فرهنگسرای عطار نیشابوری و مدیریت فرهنگی منطقه ۱۰ تهران، از ایشان تقدیر شد.

گفتنی است یکی از برنامه های ویژه این نشست ادبی به سخنرانی علمی پیرامون اهدای عضو اختصاص داشت و غرفه صدور آنی کارت اهدای عضو نیز در محل برگزاری مراسم دایر بود و تعدادی از علاقمندان، کارت اهدای عضو خود را نیز به صورت حضوری دریافت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟