در مرحله نهایی اتفاق افتاد؛

انصراف ابراهیم پور از جایزه کتاب سال مشهد

کد خبر :‌ 778
کد خبر :‌ 778

حامد ابراهیم‌پور که با کتاب «سرخپوست‌ها»ی خود به عنوان یکی از نامزدهای نهایی جایزه کتاب سال مشهد معرفی شده بود، انصراف خود از حضور در این جایزه را اعلام کرد.
 

حامد ابراهیم‌پور که با کتاب «سرخپوست‌ها» ی خود به عنوان یکی از نامزدهای نهایی جایزه کتاب سال مشهد معرفی شده بود گفت که ضمن سپاس از لطف و حسن نظر دست اندرکاران این جایزه ادبی، ترجیح می‌دهد تا انصراف خود را اعلام کرده و فرصت را در اختیار شاعران جوان‌تر قرار دهد.

مراسم اختتامیه جایزه کتاب سال مشهد در حوزه‌های شعر، داستان، نمایشنامه روایت نگاری و… زمستان امسال (۱۳۹۹) برگزار خواهد شد.
 

مجموعه شعر «سرخپوست‌ها» بیستمین کتاب چاپ شده ابراهیم پور است که برای نخستین بار دی سال ۱۳۹۸ با شمارگان هزار نسخه، ۱۰۸ صفحه و بهای ۱۷ هزار تومان توسط انتشارات آنیما در دسترس مخاطبان قرار گرفت. این مجموعه بهار امسال (۱۳۹۹) با شمارگان هزار نسخه و بهای ۲۵ هزار تومان به چاپ دوم رسید. این مجموعه شامل غزل، مثنوی و چهارپاره‌هایی است که طی سال‌های ۹۴ تا ۹۷ سروده شده‌اند.
 

ابراهیم‌پور در این مجموعه از بازی‌های زبانی که در آثار پیشینش به چشم می‌خورد و همچنین نوآوری‌های فرمی و ارجاعات برون متنی، کمی فاصله گرفته است تا با این کار دایره مخاطبان کتاب گسترده‌تر شود.

خبرنگار: محمد عبدی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه های ترنم شعر

پست های مرتبط

0:00
0:00
آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
زمان بازگشایی قفل : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟